مدعيان دمکراسیخواهی ايرانی از فردای ايران چه میخواهند
من فرمان می دهم، تو باید اطاعت کنی، پس ایران برای همه ی ایرانیان سال هاست زیر بار این گفتار عظیم و فراگیر خفه شده ایم، هیچ جایی برای زبان خود و استیفای حقوق خود پیدا نمی کنیم، همه جا مارا از سخن گفتن باز می دارند چون به زعم آنها ضمایر را به لغزش...
